Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 10 februari 2011

skaftlösa tofflor

Här kommer de då till slut, bilderna på de skaftlösa tofflorna.
Jag gör alltid med skaft annars så jag ville prova den här lite enklare modellen.
En herrtoffel i grön ull och en damtoffel i mörkrosa/cerise.
Herrtofflorna skulle kanske inte ha den där "knappen" frampå men vi får se...jag
kanske gör något annat på dem i stället.
Damtofflorna ärjag nöjd med ändå.
Nu fattas bara skinnsulor och jag hoppas att de snart kommer,
men ibland kan det ta dit att få varor levererade som man har beställt.


2 kommentarer:

  1. Men! En ullnörd..nära mig, eller finns det fler Malmköping ? Och kurser? Jag vill veta mer.

    SvaraRadera
  2. Hundraprocentull,Kul att du hittade hit! Jo som du sa så är vi i närheten av varandra, inte alls långt till Nyköping.
    Vad är det du vill veta, du skrev ju bara "kurser?".
    Hör av dig igen med lite tydligare frågor så ska jag svara så gott jag kan. Du kan maila mig på makalost@gmail.com
    Vänligen
    Moni

    SvaraRadera