Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 14 november 2012

Måste bara berätta lite om våra nya planer!
Makalöst kommer förhoppningsvis att flytta bortöver en bit, och få sjöutsikt. Dessutom kommer doften av hembakat att blanda sig med doften av ull.
Ett helt nytt (för mig) gammalt ställe och alldeles eget dessutom där jag kan få utlopp för brödbakarbehovet jag har samtidigt som jag kan visa upp mina ullalster och sälja dem på samma plats.
Jag hoppas verkligen att det hela går i lås.
Annars blir det till att leta vidare naturligtvis, men nu känns det ju så nära att jag nästan kan ta på det.
Om det nu blir så som jag vill så kommer även bloggen att få ny fart och då kommer det inte bara handla om ull utan även bakning, gäster, försäljning, evenemang och en massa annat kul.

Ser förhoppningsfullt framåt. Kan ni vara bussiga att hålla tummarna för mig nu?

6 kommentarer:

  1. Grattis :) Självklart ska jag hålla alla tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar som finns! Så spännande det låter. kram!

    SvaraRadera
  3. Visste väl att jag kunde lita på dig, och det tackar jag för. Stor Kram

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen, för det har varit en dröm som jag har gått och filat på länge och nu dök tillfället upp, men det är inte klart ännu, men vi hoppas att det ska gå i lås.

    SvaraRadera