Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 26 december 2013

Snart nytt år och nya planer!

Galet fort har det här året skyndat mot sitt slut. Och jag ser redan fram emot vad det nya året för med sig.
Jag var ju inne på att lägga ner hela min tovningsverksamhet efter jul, men så kom det plötsligt stort intresse för mitt tovande och mina alster från flera olika håll och det hände en massa roliga saker på en gång och då kände jag att det var tydliga signaler till att jag skulle fortsätta.
Jag kan kombinera mina nya planer med tovandet i stället.
Jag har haft ett otroligt kreativt flöde den här hösten och tillverkat saker mest varje dag och fått nya idéer under tiden.  Så himla roligt.
Jag har haft tovningskafeer och kurser och träffat en massa inspirerande och glada människor vilket även det har fyllt på både energierna och skaparlusten.
I bakhuvudet har hela tiden funnits att jag ska uppdatera hemsidan som är galet " out of date" och börja använda bloggen mer då jag har kunder som inte har Facebook, men som vill följa med i det jag gör och få info om mina kurser. Nu när jag är ledig ett litet tag framöver ska jag ta tag i detta, äntligen!
Här e lite bilder på sådant jag hann med i december och november, en liten del av det.
Ha det gott nu under årets sista dagar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar