Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 16 februari 2011

mycket på gång = minnet bortblåst

Nu har jag så mycket att fixa med så minnet tar stryk igen, måste lära mig att hantera det bättre. Vet ju att det blir så här annars. Det är pinsamt att glömma viktiga saker. En sak i taget är ett bra motto.
Jag nålfiltar och tovar dygnet runt nästan, har ju en förestående utställning att jobba mot.
Vilket är väldigt inspirerande och motiverande.
Letar samtidigt efter ett fint litet torp jag kan smita iväg till,
Har inte funnit något ännu men det kommer väl i min väg när det är dags.
Ser ni ett torp så hojta på mig.

3 kommentarer:

  1. Vilken sommaräng! Är det en filt/pläd?

    SvaraRadera
  2. En dyna till en betongbänk ska det bli. Lite konstig vinkel på den här bilden men, men...

    SvaraRadera