Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 21 februari 2011

Drömmar på arbetstid

Jag vet ju sedan tidigare år med butik i Strängnäs att det är väldigt 
lugnt och stilla i Januari och februari i butikerna och efter sportlovet
får allting nytt liv igen. Men ändå känns det lite tradigt att det är så 
väldigt lugnt på kundfronten.
Jag använder ju tiden till att designa och tillverka nytt så jag har ju
ändå att göra, samtidigt kan jag ägna mig åt att drömma ostört om 
vad framtiden kan ha med sig. Ett litet torp kanske där jag kan leva
i sakta mak i samspel med naturen omkring mig, leva enkelt, naturligt.
Odla grönsaker för eget bruk, även bär och frukt till syltning och  
saftning. Och så arbetet med Ullen förståss som ger mig en stor till-
fredsställelse. Umgänge med vänner och familj i större skala.
Det blir mitt mål för framtiden som är här nu.
Här en bild på mina Feta Fåglar, de flyger högt som mina drömmar.

3 kommentarer:

  1. Är det här dom "feta fåglarna"? Hoppas torpet med stort T dyker upp snart!

    SvaraRadera
  2. ja det är mina Feta Fåglar på bilden, ja det hoppas vi på nu.

    SvaraRadera
  3. Fina fåglar och fina drömmar som jag vet kommer gå i uppfyllelse för eller senare! :)

    SvaraRadera