Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 21 mars 2011

glömde!

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen en tid nu, 
men jag ska skärpa till mig igen.
Här kommer bilder på mitt fälltäcke som jag glömt att visa i  färdigt 
skick. Just nu ligger det i händerna på Juryn till utställningen i sommar
på Rejmyre, och på Onsdag är det bedömningsdags. Sedan får jag
besked om vilka saker som ska vara med.
Känns lite pirrigt den här veckan, men kul och spännande.
Jag har lämnat ifrån mig en hel del saker så jag hoppas att fler av dem 
kan falla juryn på läppen.
För övrigt så tovar jag kuddar i makalöst Filtmakeri just nu och även
nya rumpullor, sorterar ullen till dem så det ligger högar med olika 
ull på hela arbetsbordet.
Edison, min hund, gillar verkligen doften av fårull/lammull för han är 
där med nosen mellanåt och det händer att han kniper åt sig en "härva"
när han vill att jag ska leka lite med honom i stället för att plocka med ullen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar