Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 2 juni 2011

Här är en liten detalj av det jag har jobbat intensivt med sista veckorna. Vill ni se hela arbetet får ni ta er till Engelska magasinet i Rejmyre någon gång under perioden första juli till fjärde september, då kan ni se Slow Craft utställningen i sin helhet där.
Jag är själv ruskigt nyfiken hur det kommer att se ut och vad för saker som är med, hur man har satt ihop utställningen och vilka de andra utställarna är. Jättespännande.
Jag har även fått inspiration till fler utställningar, så jag får börja jobba så smått med det nu också.
Men idag har jag faktiskt inte ens tittat åt ullen om jag ska vara ärlig, bara promenerat med Edison och suttit vid datorn och kommit ikapp en del med mail och sånt. Nu e jag trött och vill lägga mig och vila en stund.
Anders är på crosstävling och Alex är väl ute och njuter av sitt körkort,åker omkring bara, så där som man gör i början bara för att man kan. men han inser nog snart att bilåkandet tömmer plånboken ganska snabbt. Bensinen är ju inte gratis nuförtiden och man får planera vilka turer som är värt att lägga pengar på.
Näej, nu går jag och slänger mig på soffan en stund.

Ha en riktigt härlig helg!

2 kommentarer:

  1. Aha! Jag ser inspirationen från kopparna i broderiet! Inspirationen håller i sig och idag har jag provat lite nya grejer efter dina tips. Jättekul.
    Ha en riktigt fin fortsatt långhelg!
    Kram A

    SvaraRadera
  2. Kul att du blev så inspirerad av vår lilla träff. Jag blir nyfiken på vad det är du har provat för nya grejer. Ser fram emot att få se vad det kan vara.
    I dag ska jag iväg till Katrineholm och gratulera min syster och sedan hoppas jag hinna köpa lite växter till vår "döda" trädgård. Känns roligt att ha lite tid med det nu.
    Ha det riktigt skönt i sommarvädret
    Kram/Moni

    SvaraRadera