Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 11 juli 2011

I dag har varit en sån dag när jag tagit hand om min kropp. Den behövde det. Jag tog som vanligt min vitamindrink på morgonen och sedan tog jag en "activizer" precis innan joggingturen för att orka mer, och det gjorde jag faktiskt. Därefter en välbehövlig frukost och sedan en dusch. Mina fötter skulle få lite omvårdnad de med så jag satte mig på balkongen och filade och putsade så att fötterna nästan sken. Naglarna fick lite lack i den blekaste rosa nyans man kan tänka sig.
Nu var det dags för dagens höjdpunkt. En helkroppsmassage hos Jill. Och det var det bästa jag har gjort på länge. Jisses vad skönt det var. Efter massagen var jag törstig som en kamel så det var bara att bälja i sig vatten och ta Edison på sin promenad. Väl hemma igen så var jag rejält dåsig faktiskt men jag satte mig med mina prislappar och gjorde färdigt dem.
en fantastiskt skön måndag måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar