Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 24 augusti 2011

Ber om ursäkt till er som var in här tidigare och såg en kryptisk text och något om Anti Scampi, men det var jag som hade klantat till det, igen.
Nu gör jag ett annat inlägg och ett bättre sådant hoppas jag även om bilden ifråga inte är den bästa. Jag ska förresten göra ett nytt försök med kameran först... spring....spring...spring... näej jag tror man ska fotografera i dagsljus för att det ska bli bra, men nu får det här duga för i kväll. Höstkudde nr två börjar bli klar och trean ligger tillklippt på arbetsbordet så den tar jag direkt i morgonbitti. Nyponkudden ligger nu i soffan och den här med höstlöv ska strax få ta plats där med. Sedan får ni ett gruppfoto på hela kuddfamiljen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar