Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 25 augusti 2011

Kuddar och ännu mer kuddar.

Jag har länge tittat på dessa rosenkuddar som man ser i inredningstidningar och i möbelaffärer och jag gillar formen så idag sydde jag mig en sådan. Det var enkelt att sy den men att klippa ut alla rundlarna till bladen tog lite tid. Ska göra en grå också men med lite annat upplägg. Nu ska jag klippa ut mer höstlöv ur ett tyg jag tovade enkom för denna kuddorgie som jag tydligen befinner mig i just nu. Måste ju avsluta lövkudden också. Det tog lång tid för det lilla tyget att torka idag när luftfuktigheten varit så hög... men nu så. Övriga familjemelemmar är på crossträning så det är bara jag och Edison hemma, då kan jag fortsätta med kuddarna i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar