Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 17 augusti 2011

blomsterpaus

                                                                                                                                                                                          
 Tog en paus mellan mattorna och fick för mig att göra blommor till köksfönstret i stället. Jag har inte gjort så värst många blommor tidigare men det var riktigt kul att göra den här. även om det tog lite tid.
Solen skiner in genom vårt köksfönster så gott som hela dagen och de flesta blommor blir brända tyvärr, egentligen borde jag väl ha tillverkat solskydd i stället men nu blev det blommor den här gången.


Inte behöver jag vara rädd att glömma bort att vattna heller, ganska praktiskt trots allt med evighetsblomster.


Så här ser den första blomman ut i nyplanterat tillstånd.
Det blev inte så pjåkigt ändå, eller..?

1 kommentar:

  1. Min första tanke var riktig blomma, men det var det alltså inte...:-)

    SvaraRadera