Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 16 november 2011

tovat till salu

Nu kommer jag att lägga in lite tovade grejer här vartefter som är till salu. Allt det tovade gör jag själv, helt för hand så det är ett tidskrävande arbete som ligger bakom alla alster som du kan köpa här. Dessutom är de unika på så vis att det är min egen idé och design och jag gör helst inte flera lika. En del saker är lika i grunden men har sedan fått ett eget uttryck i mönster eller applikation och broderi.
 Dessa pulsvärmare är tovade av röd finull, fodrade med vitt lammskinn och broderade för hand, knäppningen är gjord för hand av ullbitar som jag har sytt ihop och broderat till kraftiga "knappar" som sedan knäpps med hankar av moulinégarn. Dessa kostar 2800:-. Kontakta mig om du är intresserad.( jag hade tyvärr skrivit fel pris men har nu justerat det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar