Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 2 december 2011

Inte alltid det blir som man vill.

Jag blev inte rktigt nöjd med vantarna, mönstret blev inte så distinkt som jag ville ha det men jag vet ju vad jag gjorde för fel i alla fall, nu ska jag lägga mönstrena längre ifrån varandra, det var det jag glömde. tänkte inte att de skulle krypa så nära intill varandra när jag tovade ihop dem. Som sagt så lär man sig alltid något av att vara kreativ. Lägger lärdomen i minnesbanken.
Häromkvällen blev det fem nya änglar klara, och nu hänger de där i fönstret och småsjunger och snurrar omkring. Alla andra änglar hade flyttat till nya hem så det var ett måste att få en påfyllning då de är populära.


Jag försöker att ge dem egna uttryck, någon som visslar, någon som drömmer eller bara njuter och någon som ser lite fräck och klurig ut. Ändå blir de ganska lika varandra.




Glöm inte utlottningen i mitt tidigare inlägg, sista dagen om man vill vara med är femtonde december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar