Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 27 november 2012

Idag kom paketet jag väntat på! Med härlig ull och änglalockar. Vit lammull och grå gotlandsull, så nu kan jag fortsätta mina projekt i lugnan ro. Jag håller ju på med en skulptur också, en häst nu igen, och jag växlar lite med våttovning och skulpturer i ull. Jag gillar att ha fler olika saker på gång samtidigt, dessutom är det inte så bra för lederna att skulptera med filtnål för länge i ett streck även om det är svårt att slita sig från det för att det är så kul. Jag har lite saker jag måste få klart i advent för jag ska vara med på ett par olika julmässor. Då måste jag ju ha med lite nytt känner jag. Ska i alla fall bli kul att vara med i år. Förra året var jag med på en, och det var i Grafikens hus i Mariefred. Det var jättekul att träffa andra utställare och många genuint hantverks-intresserade människor. En dag som gav både inspiration och glädje att bära med sig en stund. Nu ska jag ta mig an min ull igen då. Ha en skön kväll i "vinterslasket".



I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar