Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 17 januari 2013

Äntligen är jag som folk igen! Åkte på en magsjuka som jag aldrig varit med om maken till tidigare. Det tog ganska exakt en vecka innan jag kunde börja äta lite lagad mat igen, så några kilon har ju trillat av mig och det var ju bra.
Nu e jag på gång med tovningen igen i alla fall och det ska bli roligt med kurs i februari.
Jag har tovat ett prickigt tyg som jag tänkte göra en väska utav, får se om jag lyckas få till den så som jag vill ha den.Den svarta ullen var verkligen fin och fick en härlig lyster. Jag lade ju i vita prickar men när man tovat samman det hela så blev de ljust grå, blev bra tycker jag.
Många idéer som skulle vilja få form men jag hinner ju bara en sak i taget trots allt så jag får skriva ner dem så länge och ta hand om dem en och en så fort jag hinner med. Vill göra lite mer örhängen och eventuellt armband och halsband, men, men, var sak har sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar