Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 14 januari 2013

tovningskurser igen

Nu, eller rättare sagt den 2-3 februari kör jag igång med kurserna igen och det är bara att anmäla intresse så bokar jag in nya kursdatum vartefter.
Ser verkligen fram emot det, för det brukar vara så himla kul och mysigt. Jag blir alltid så inspirerad av mina kursdeltagares entusiasm och kreativitet så det brukar bli en extra skjuts åt mitt eget skapande efter en kurs.
Nu är det alltså förberedelsernas tid för mig och det är också något jag gillar. Planera och gå igenom vad jag behöver friska upp eller köpa in inför kurserna. Vad ska vi tova? Ja det ger sig oftast av sig självt när kursen startar men först ska vi känna på de olika grundteknikerna eftersom det är en kurs för nybörjare. Sedan brukar idérna börja flöda fritt när man väl fått känna på hur det går till och fattat galoppen.
Ska bli så kul att få förmedla vilket fantastiskt material vår svenska ull är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar