Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 29 april 2011

En rätt så dålig bild tagen av mig själv dessvärre, kan inte skylla på någon annan, men det ska så småningom bli ett par pulsvärmare av denna tovade, broderade ullbit och jag tycker faktiskt att det ser mycket bättre ut i verkligheten än på bilden som fick fel ljus och skuggor. Broderiet är inte synligt riktigt men ni kan ju ana vad jag gör ändå så den fick duga i alla fall.
När allt är klart ska jag lägga in bättre bilder, lovar jag. Nu ska jag sätta mig i solen och brodera lite mer
Önskar er en skön dag med mycket roliga projekt.

2 kommentarer:

  1. Oj vad vackert! Vilket jobb du måste ha lagt ner på de där broderierna. Önskar dig en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Blev genast nyfiken efter din kommentar hos mig...du är en riktig ullkonstnär, jag en nybörjande amatör i jämförelse...det är så roligt att kunna skapa av ullen från mina får och jag lär mig hela tiden nytt. Hur har du kommit in på denna bana som ullkonstnär?

    SvaraRadera