Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 15 augusti 2011

ännu en matta, en som ska bli min.

Jaha, då var jag tillbaka igen. Ber om ursäkt men jag har haft lite semester och hållt mig från datorn så gott jag har kunnat.
Men nu e jag på g igen och det känns kul att jag har sån otrolig inspiration och lust till att arbeta med ullen.
Jag behöver två mattor i köket så jag har tagit mig tid att designa dem idag och börjat tova den ena. Och jag tror att det kommer att bli riktigt bra faktiskt!

Än så länge så får ni nöja er med en bild från själva utlägget. Så här ser den ut till att börja med. Svart botten av kraftig ull, mönstret går i vitt, brunt och beige, men det kan ju ändra sig lite om det svarta slår igenom. Vi får se.

1 kommentar:

  1. Snyggt! Det där gillar jag. Lite gåsöga över det hela fast ändå inte. Jag tror det kommer bli kanonfint. Kram!

    SvaraRadera