Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 8 september 2011

mossblomster

Jag är ju en skogsfåne kan man lugnt säga, älskar att vara i skogen året runt. Hösten har ju en del att erbjuda  som man kan tillverka andra roliga saker utav. Häromkvällen gjorde jag några mossblommor för att pigga upp min entré med. De är billiga, lite mossa och pinnar från skogen, och faktiskt ganska fina tycker jag.
Hade tänkt plocka lite ljung och göra kransar av men det börjar bli i senaste laget tror jag, får sno mig ut igen.


Kanske en rönnbärskrans skulle göra sig bra på de gröna bod dörrarna, får nog ta med en stor påse i morgon på hundpromenaden.

2 kommentarer:

  1. Vilken välkomnande entre du har mycket fint att titta på medan man väntar på att dörren skall öppnas.

    Vad mycket fint du gör tofflorna var verkligen söta och det skall bli spännande att se vad du hittar på för fint med vantara.

    SvaraRadera
  2. Hej Mia! Vad kul att du tittat in här och tack för de uppmuntrande orden, de värmer ett skaparhjärta.
    /Moni

    SvaraRadera