Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 28 november 2011

UTLOTTNING!

Ni får förlåta mig men självaste Livet kom i vägen en stund.
Nu ska ni i alla fall få veta vad som ska lottas ut så här före jul. Första pris är tre stycken vita tovade hjärtan med vit-skimrande pärlkant, sådana som ni ser på den svarta duken nedan. Andra pris är ett nålfiltat hjärta av svensk kardad ull, tredje pris är ett lite mindre nålfiltat hjärta. Hoppas att ni vill vara med och tävla om dessa saker.
Det ni behöver göra för att deltaga i utlottningen är att ni lämnar en kommentar här med era uppgifter och att ni länkar till mig om ni har en egen blogg eller hemsida. En lott för kommentaren och en lott för länken.
Sista dagen i utlottningen är den 15:e  December.


Lycka till nu alla tävlingssugna!




















När jag tittar på hur jag placerat bilderna här på redigerarsidan så ser det ut som om de kommer tätt efter varandra, men när jag sedan publicerar inlägget så kommer sista bilden långt under de andra med ett stort tomrum emellan, fattar inte varför det blir så när jag publicerar inlägget. Någon som har ett tips till mig? Det ser ju så fult ut.
Kanske blir det bättre den här gången när jag försöker rätta till det...eller inte.













21 kommentarer:

  1. Jag är självklart med och tävlar! Länkar från mig också.
    Funderar på det här med bilderna. Det kanske helt enkelt skulle bli bättre om du centrerade bilderna och inte försökte få in text och bild bredvid varandra? Kan vara värt att prova i alla fall. Kram Angelica

    SvaraRadera
  2. Det konstiga är att det har fungerat problemfritt ända tills i dag, men om det fortsätter att stöka och spöka så ska jag prova ditt råd, tackar! Då lägger jag två lotter i potten för din räkning.

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna oxå vara med i utlottningen... Länkar från min blogg

    SvaraRadera
  4. Vill gärna vara med i utlottningen.
    Har ingen egen blogg men följer gärna din blogg
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. då får du ela en lott, lycka till med den och välkommen till Makalöst filtmakeri.
    /Moni

    SvaraRadera
  6. Tjohoo! Jag vill också vara med! :D
    Och så länkar jag givetvis dig på momangen!

    SvaraRadera
  7. Jag vill med vara med :) Jag länkar från min sida.

    SvaraRadera
  8. Vad kul att så många redan anmält sitt intresse för utlottningen, och tack för alla länkningar. Jag lägger genast era namn till lottdragningen.
    /Moni

    SvaraRadera
  9. Jag vill också vara med då jag tycker att alla dina alster är otroligt vackra. Det är alltid kul att få se dina skapelser och de tilltalar verkligen ögat med sina färger och former. Jag har ju inte heller någon blogg eller hemsida.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  10. då är du med då L-L, med en lott, bra att du tog dig in till slut.
    Kram

    SvaraRadera
  11. De vita hjärtanden med pärlkant skulle hänga fint i granen. Jag är med på två lotter. Länkar senare i kväll.

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med i utlottningen, vad fina hjärtan du gjort, Kul att hitaa din blogg!:O) Maria

    SvaraRadera
  13. Vill gärna vara med,gärna en lott då jag orkar inte länka just nu.. så mycket fint du gör.

    SvaraRadera
  14. Klart ni ska få era lotter. Tack för komplimangerna och roligt att ni tog er hit.
    /Moni

    SvaraRadera
  15. Åh! Vad glad jag blev när jag hittade in här!
    Jag gillar det mesta i handarbetsväg och vill alltid lära mig mer! Och mer kunskap är alltid en tillgång i min butik där jag bland annat säljer hobbymaterial.
    Och ser att du håller till i Malmköping. Min bror har nyligen flyttat dit, så kanske jag får möjlighet att besöka din butik när jag ska hälsa på honom framöver! =)
    Jag får fortsätta hålla koll här på din blogg, med kurser och sånt!
    Drar en lott med och håller tummarna för vinst =)

    SvaraRadera
  16. Tack för din härliga kommentar Stick å Pyssla. Kul att du hittade hit.
    Du är hjärtligt välkommen in i butiken när du hälsar på din bror framöver. Kanske ses vi på en kurs också då.
    lycka till med lotten nu.
    /Moni

    SvaraRadera
  17. Jag vill också vara med och tävla!
    Tycker att blogger lever sitt eget liv...;-) Jag får alla mina bilder överst! Brukar gå in under redigera HTML och flytta runt dom.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  18. välkommen Marie till tävlingen, jag avsätter en lott åt dig då. Jag ska testa ditt tips nästa gång då, tack för det.
    Ha en skön kväll
    /Moni

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vara med och tävla om fina priser i ull! En lott för min kommentar önskar jag mig :-)

    Ha en fin advent.
    kram

    SvaraRadera
  20. en lott till dig Ida, med en kram i advent. /Moni

    SvaraRadera