Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 8 december 2011

Ett tack från hjärtat!

Med det här hjärtat vill jag bara säga att jag är så glad åt alla er som tittar in här, på makalöst filtmakeri´s fb-sida och i min e-butik, som ger mig uppmuntran och roliga kommentarer i mitt jobb med ullen, Och till alla er som även kommer in i min butik på Köpmangatan i Malmköping och delar med er av era tankar kring det ni ser här hos mig och utav andra erfarenheter i era kreativa liv. Det är en del av det som inspirerar mig; möten.
Tack alla ni !
Tänker att jag börjar med nya tovningskurser efter årsskiftet igen och man kan köpa presentkort på kurserna här hos mig, både nålfiltningskurser, som är en dag lång, och våttovningskurser, som är två dagar. En riktigt bra julklapp eller hur? Önska eller ge bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar