Blogtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 15 december 2011

utlottningen avgjord

Så var det då klart vem som vann första priset i min utlottning av tovade hjärtan. Efter att ha skrivit ned alla namn  både en och två ggr ( för er som länkade också) på små lappar som sedan veks ihop och stoppades ned i en skål så drogs tre lappar till de vinster som stod till buds.
Första priset går till Mia, GRATTIS Mia!
Andra priset går till Toktova, GRATTIS Toktova, och sist men inte minst..
Tredje priset går till Anna/tjiix GRATTIS Anna.
Nu får ni som vunnit maila mig era adresser så att jag kan leverera era vinster. makalost@gmail.com.


Det var min första utlottning men det var så kul så det kommer säkert en ny utlottning på andra sidan nyår.
Dessutom kommer det att komma ett tovningskurserbjudande som blir svårt att motstå tror jag, så håll utkik i Januari.


Tack till alla er som var med i utlottningen, som länkade och alla som lämnade kommentarer. Kul har det varit och jag har hittat till era sidor också. Mycket fint som tillverkas i vårt avlånga land minsann.
Vi hörs snart igen
Moni

2 kommentarer:

  1. Vann jag! För visst var det bara en Mia som var med? Ville bara vara säker innan jag mailar min adress. Vad kul de kommer att vara så fina i julgranen.
    Kram och tack.
    / Mia

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul! Något kul att vara glad över, när man själv ligger hemma och är sjuk! TACK!

    SvaraRadera